kolmapäev, jaanuar 3

Mina ja minu muusika DVD-d


Mõned päevad tagasi tõin koju U2 DVD. Väärikas kogu sai pärli juurde!
Mul on oma kogutud DVD-dega kirglik suhe. Ma lihtsalt olen nendesse kõigisse ühekorraga armunud. Riiulis ei ole palju erinevate artistide kraami vaid ühte tegijat on mitmes kastmes.:-)

Pet Shop Boys, Depeche Mode, Sting, Madonna, Robbie Williams, Liisi Koikson, Tõnis Mägi jt


Kui olen üksi kodus, korraldan tihtilugu lemmikute õhtuid. Ülihea olemine ja paneb põlve värisema. Istun teleka ees, tavaliselt keras ühes nurgas. Vaatan DVD-d ja minu jaoks ei ole sel hetkel midagi muud kui see, mida silm näeb ja kõrv kuuleb. Kui vaatan PSB DVD-sid, siis ma arvatavasti ei hinga ka, aegajalt ainult neelatan. Tuleb ka ette, et seltsiks mõni hea sõber, kes kaifib sarnaselt minule. Siis istume kahekesi teleka ees ja ei liiguta end sentimeetritki.

Koduses plaatide kogumikus on ligikaudu 300 CD-d ja valik on seinast–seina. See on meie jaoks väärtus omaette.

Minu muusika on minu elu.

Kommentaare ei ole: