pühapäev, jaanuar 14

Simpel Session, juhhuuuu


Oi ma ei või, Simpel Session lihtsalt ruulib täiega!!! Nautsin täna tunde ja tunde BMXi finaale ja kurk on huilgamisest kähe. Lõpuks ometi, minu kuues Simpel Session ja sedapuhku ainult 100% pealtvaatajana! Eluchill! Eelmistel kordadel olen kogu aeg tööl olnud ja tähelepanu mujale suunatud. Nüüd olen oma silmaga ära näinud Dave Mirra. See mees ei ole normaalne. Samuti nagu ka esikohad noppinud Josh Harrington. Kohal oli ka minu lemmik rulaäss Madars Apse, väike lätlane, kes on juba päris noormeheks sirgunud. Kui ma teda esimest korda nägin, oli ta nii väike, et sõitis pisikese lasterulaga.

Emotsioon on taevani... Hingelt olen maksimum 20 ;-)
Ee, kus see uni veel peaks olema... Kes tahab Martinit sidruniga :-)?!


Eelmisel aastal tehtud pildi tirisin siit

Kommentaare ei ole: