kolmapäev, jaanuar 17

2. nädal 2007

Meeldivalt pöörane nädal. Huvitav, kas 2007 kujunebki selliseks :) Väisasime kolmel päeval Von Krahli Akadeemia loenguid. Kõik olid omamoodi põnevad kuulata, maiuspalaks Marju Lauristini ja Hans H Luige vestlus teemal „Vabadus, võrdusus, vendlus“ . Üheks diskussiooniküsimuseks sai muuhulgas kas 2+2=4, mitte alati…

Kuna ma olen peast suhteliselt roheliseks läinud, siis naudin Reet Ausi moeloomingut ja selle loomise põhimõtteid. Tema moekontsert oli röögatult lahe!

Nädalavahetusel vaatasin ära, mida head pakkusid EKA tudengid. Päris vaimustusest ei kiljunud. Erki Moeshow tehniline tase on paranenud võrreldes eelmiste aastatega. Kõik oli minu arvates paigas. Kahju, et ma sealt endale uut kleiti ei leidnud. Lähen parem Reeda juurde ja lasen Taaskasutuskeskusest saadud materjalist miskit lahedat teha. Hea plaan!

Ojaa, ja minu armsa Kumu uksepiidast astusin ka üle. Kuulasin mida põnevat oli lektoril rääkida teemal „Vaikelu ja žanrimaal Düsseldorfi Kunstiakadeemiast Pallaseni". Teema oli minu jaks natuke raskemini haaratav, ma ei jõudnud kaasa mõelda. Eks pea oli möödunud nädalast pulki täis.

Pühapäeval veetsin enamuse päevast Saku Suurhallis Simpel Sessionil (

Pup-pup-pup, kõik!

Kommentaare ei ole: