neljapäev, mai 4

Naergem!

Ma olen õnneseen, sest mind ümbritsevad lõbusad inimesed. See on üks killuke õnnelikuks olemise valemist. Vahet pole kuidas suhelda – msn, sms, e-kiri, näost-näkku jne, nalja saab igal võimalikul juhul. Nalja aluseks on ütlused, seigad, juhuslikud eksimused, ootamatud ja oodatud kokkusattumused jne jne. Ma naeran palju, aeg-ajalt mõtlen, et ka ma ikka olen normaalne. Kunagi Urmas pani südamele, et liigne naermine pidi millelegi kahtlasele viitama :-) Ma siiralt loodan, et see nii ei ole. Armastan laia ja siirast naeru, isegi kui põhjuseks on kõige mõttetumad põhjused. Vahet pole, naer on alati positiivne ja teeb tuju heaks ja keskmise olemise veelgi paremaks. Tööl kriisisituatsioonides on tavaliselt minu esimene reaktsioon naer, sest kõik tundub nii-nii lootusetu. See ongi vist hea algus ülesande edukaks lõpetamiseks.

Olen viimastel päevadel palju naernud, usun ,et see on aidanud mul ka kiiremini terveks saada. Seega suhtun vanasõnasse „Naer on terviseks” täie tõsidusega :-) Lisaks kõigele on targad teadlased väitnud, et
naer on üks paganama kasulik tegevus. Naeratage, naerge ja naerge pisarad silmist välja - see on meeletult mõnus.

Kommentaare ei ole: