pühapäev, mai 28

"Haigemaja" reklaam

Kaua veel pean linna vahel nägema genitaalmahla reklaame? Võimalik, et mul on valulävi madalamal, aga ma siiski olen veendumusel, et toiduaineid ei peaks sellises reklaamikeelses inimesteni viima. Masendavalt vastik. Professionaalsest kretinismist tahaks vestelda Largo turundusinimestega ja looja agentuuri inimestega.

Igatahes mina ja Urmas ei osta enam mitte kunagi Largo mahla. Punkt.

3 kommentaari:

Doodletom ütles ...

Täpselt minugi otsus. Eemaletõukavalt labane reklaam. Ehk siis antireklaam.


(Enne pidi sedasamust mahla ostma, kuna eelmised L -pakendid olid enda kujundatud :) )

Anonüümne ütles ...

Uhh, on küll jube reklaam... Ma algul lootsin, et see on järg ja uus laine AIDSi-kampaaniale, mis veebibänneritena jooksis (siis oleks ehk head puänti lootnud), aga mahl...
Lisaks mäletan üht mahlaturu-uuringut, mis ütles, et mahlade ostmise kõrgaeg on sügistalvel (ilmselt tahavad inimesed vitamiine) ja madalhooaeg suvel (ostetakse pigem vett, õlut ja siidrit). Kas madalhooaja alguses halva reklaamiga lajatada on uus vorm turunduslikus suitsiidis?

Anneli ütles ...

Mul on hea meel, et leidub mõttekaaslasi.

Kui ma väga põhjalikult järele mõtlen, siis on see genitaaliprojekt esimene reklaamikampaania, mis mu verest välja lõi, lööb ja jätkuvalt lööb. Minus on tärganud totaalne moraalijünger.

Kaja, Sa ütled tabavalt. See PEAB olema turunduslik suitsiid, mille tulemusel veel Largo müüginumbrid kannatavad.

Või vastupidi? Eile linnas ringi sõites jäin mõtlema - mine tea, issanda loomaaed on lai, äkki mõni usub lubadustesse ja hakkab toodet tarbima. Ohkama võtab igatahes.