pühapäev, aprill 23

KUMU ja Mart Laar - suurepärane kooslus

KUMU on Eesti kultuurimeka. Olen Kumu suur fänn ja kummardaja. Fuajees seisan alati pea kuklas ja suu lahti. Naudin arhitektuuri ILU. Kunagi saab minust selle maja töötaja, ootan seda aega ja ma ei väsi...

Praegu olen lihtsalt Kumu külastaja igal võimalikul moel. Täna käisime Urmasega maja üldtutvustaval ekskursioonil. Jalutuskäik toimus giidi saatel u 1.5h. Ülevaade oli põgus, aga ülevaatlik. Lisaks ekskursioonile kuulasime hr. Mart Laari ajalootundi „Rasked valikud”. Hr. Laar naelutas mu tähelepanu, loeng oli väga põnev. Issand kui rumal ma ajaloos olen, häbi kohe... Midagi pole veel kadunud, otsisin kodusest raamaturiiulist üles kaks Loomingu Raamatukogu vihikut (LR 1989, 40/41/42/43) – Mart Laar, Lauri Vahtre, Heiki Valk „Kodu lugu I; II. Raamatut kirjeldavad lühidalt Eestimaa ajalugu selle ilmnemise algusaastatest (13 000 a tagasi) kuni 1988 aastani. Hakkan neid lugema, sest kes ajalugu ei mäleta elab tulevikuta :-)


Kommentaare ei ole: