kolmapäev, aprill 19

Elu koos ETV-ga

Kui poleks ETV-d, siis arvatavasti poleks meie kodus telekat. Ei näeks erilist põhjust… ETV on Vikerraadio kõrval teine kanal, mida tarbides võin kindel olla, et ma ei ela läbi taandarengut. ETV areneb ja teeb jõupingutusi, et eetris oleks erinevate teemade käsitlused - dokumentaalsaated, foorumid, teadussaated, kultuurisaated, muusikasaated, tantsusaated, tasemel uudised, pealekauba Terevisioon ja Tähelaev. ETV rahuldab minu uudishimu ja teadmistejanu. Ausõna, ma ei oska telekanalist palju rohkemat tahta. Eesti erakanalitele jään peatuma väga harva, arvatavasti mõne filmi, „Ärapanija“ või siis üksikute juhuslike saadete pärast. Kui ma tahaksin tõsist meelelahutust, siis otsin seda mujalt. Taevakanalitest sattun harva Urmase õhtusel Discovery ja Animal Planet `i sarnaseid kanaleid vaatama.

Minu üks lemmikutest ETV-s on K. M Sinijärve saade OP. Olen teisipäeviti alati nagu viis kopikat teleka ees. Pooltund, mil saan end kõikidest jamadest välja lülitada. Olen seda saadet aastast-aastasse jälginud. Natukenegi saan teada, kuulen-näen, mis Eesti kultuurimaastikul (sh arhitektuuri saavutused) toimub. Tänases OPis räägiti VAT Teatris lavale jõudnud Peeter Raudsepa lavastatud
"Vaenlase kosmeetika" etendusest, mis käsitleb teemasid armastus ja surm. Oma hinnangu etendusele andis muuhulgas Ilmar Raag. Raag on inimene, kes mu alati teleka, raadio või ajalehe taha naelutab. Minu silmis vääriks ta vist kilomeetri pikkust eraldi lugu :-) Ta kasutas oma jutus mõistet „sotsiaalne hügieen“. Minu arvates on see kuldaväärt ütlus, mis paneb tõsiselt mõtlema inimeste erinevate käitumismallide üle. Minu mõistes sotsiaalne hügieen tagab olukorra, kus sa suudad valitseda oma käitumise, ütluste ja tegemiste üle nii, et sa ei paiguta oma sõpru ega ka võõraid ebameeldivatesse olukordadesse. Igatahes andis mulle õhtuks mõtteainet… Njaa, eks mul on senini Raag ja ETV mõnes mõttes sünonüümid :-)

Urmasele on samuti ETV südamelähedane, leidsin mõned ta jutukesed Mobiilidest ja ETV-st ja andmesidest ja ETV ja Keskerakond

EPL-i artikkel "Vaenlase kosmeetika" teemal.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

A skaiplussi ikka kuulad vä?

Anneli ütles ...

Mina vä...ja Kuutsekal, kui olen sunnitud olukorras :-) Järgmine aasta taaskord, hihi ;-)