esmaspäev, aprill 17

Ainult korvpallist


Pühapäeval käisin üle väga pika aja kossu vaatamas. Saku Suurhallis peetud SEB BBLi finaalturniiri esikohakohtumises võistlesid Lietuvos Rytas ja Kaunase Zalgiris. Päris hea oli mängu vaadata, eestlastest erinev tase. Leedukad vist sünnivad korvapall käes :-) Mäng oli terav, kaitsed hirmus tugevad, visketabavus hästi hea jne jne. Silm puhkas, olin Rytase poolt, kes ka minu rõõmuks finaali kinni pani.

Saku Suurhallis istudes meenusid vanad ajad, nii umbes 10 kuni 20 aasta tagused :-) Lapsena vaatasime isaga alati Kalevi mänge. Emast oli kahju, tal olid närvid läbi kui isaga kaasa elasime, tavaliselt karjusime ja õpetasime mängijaid teleka ees istudes :-) Keska ajal vaatasin kõik Tartu Delta hiljem Rocki mängud ära, tavaliselt ikka spordisaalis istudes ja kaasa huilates. 1994 aastal Tallinnasse kolinud, hakkasin oma esimest pealinna sõbrannat kossu-usku pöörama. Merle oli küll üdini võrkpallur, aga mul õnnestus pisik sisse süstida. Nii leidsin endale Tartu pooldaja, kellega sain Kalevis tartlastele kaasa elada. Ülikooli ajal sõitsin alati reedeti poolest päevast Tartusse kui Ujula tn hallis Delta poisid võitlustulle astusid. Oi, olid ikka sportlikult põnevad ajad. Olin Eesti kossuga vägagi kursis, teadsin enamus mängijaid nimepidi. Mingi hetk hakkasin korvpallist kaugenema, jälgisin peamiselt Tartu mänge telest. Veel hiljem hakkasin mängudega kokku puutuma ainult tööalaselt. Nüüd olen sellest spordialast päris kaugele jäänud, harva käin mänge vaatamas ja aeg-ajalt loen tasemel
EKL kodukat.

Korvapall on mulle südamelähedane, see on enam kui kindel:-) Ma ikka lähen verest välja kui tribüünile satun. Nii mõnus on ennast unustavalt mängu sisse minna ja kaasa elada.

Ahjaa, oma esimese käeluumurru sain ka kossu trennis kõige kõvemat tüdrukut kaitstes. Aivi oli hirmus hea mängija ja mina olin sel päeval uhke, et sain Aivit kaitsta. Aasta oli vist 85-86 :-)

Pildi autor on Karel Loide.

Kommentaare ei ole: