kolmapäev, oktoober 24

Võitlus parkimiskorralduse tuuleveskiga

Parkimissaaga jätkub. Eilsed parkimised:

Kell 9-16.30 D terminali parklas, maksumus 80 krooni. Loodan, et tööandja maksab kinni ("koolitusin").
kell 17-18.30 keskklinna tsoonis, maksumus 20.80 krooni.
kell 18.45 südalinna tsoon, parkima ei pannud, lootuses, et 15 min jooksul keegi trahvi ei tee...

Miks ma üleüldse autoga linna ronisin? Ikka seepärast, et jõuda õigeks ajaks õigesse kohta.
Muidugi ma kaalusin ühistranspordiga/jala liiklemist, aga siis oleksin ma lootusetult hiljaks jäänud nii ühele koosolekule (eraeluline ettevõtmine) kui ka keeletekooli.

Ja täna?
Tõusin kell 6. Kolleeg korjas mind kell 7.15 autole ja olin kl 7.30 tööl. Ja seda kõike seepärast, et olen täna kl 16.30-21.30 Linnateatris. Ma keeldun parkimistasu maksamast.

Mu viha pole lahtunud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina sain kah hiljuti parkimistrahvi - 480 krooni. Sest läksin südalinnas toimuvale messile asju viima. Käed igast nasvärki kuhjaga täis, sain kuidagi armatuurlauale kella visatud ja mõtlesin, et kohale jõudes panen auto parkima. Aga kohale jõudes algas kohe sahmimine ja unustasin. Kui meelde tuli, oli 15 minutit läbi ja trahv kah muidugi kojamehe vahel...

Anonüümne ütles ...

Anneli nüüd saad aru miks ma tallinna ei taha elama tulla:P
Üks põhjustest:)

Kõike head!
Põnn:P