esmaspäev, oktoober 22

Parkimine rikub tuju ja teeb väga kurjaks

Ma olen nii kuri, et mul lihtsalt ei ole sõnu, urrr.

1. Septembri alguses sain 550 krooni trahvi.
Kurjajuur on Rimi parkla. Tegemist peaaegu kodupoega. Ühel ilusal päeval sattusin parkima ja ma tõesti ei pannud tähele, et parkla oli muutunud tasuliseks. 1h on küll tasuta, aga mul ei olnud kella peal. Maksin trahvi ära, mis mul üle jäi, olin pime. URR.

2. Paar nädalat tagasi tulime Urmasega kinost Sõprus. Muljetasime terve tee kuni Vabakani "Teiste elu" filmi teemal ja olime oma eluga rahul. Jõudsime parklani ja nägime, et mida pole, seda pole... Autot polnud... Nägime vaid üht vilkuriga veokit, kes võõrast saaki ära viis. Väga õnnetu juhus. Enne kinno minekut parkisime auto mugavama koha peale, jätsime joonevahe ühele teisele õnnelikule, kes pärast meid parklasse sõitis. Ma olen 10a autot risti parkinud. Harjumusel on suur jõud. Nüüd on kõik teisiti, enam ei tohi. Ebaõnn. Maksime 770 krooni ja saime oma suksu kätte kodu lähedalt parklast. Tuju oli rikutud.

3. Käin sellest sügisest 2 x nädalas Kalev SPA-s trennis. Põhjust lihtne, minema innustas ühe spordiklubi liikmekaart, mis võimaldab ühel päeval väga headel tingimustel sportida. Olen hea treeneriga väga harjunud ja ei taha loobuda. Mõistlik oli suure paksu raha eest kuukaart juurde osta, ühest korrast jääb ilmselgelt väheseks. Kuni tänaseni pigistasin silmad kinni igasuguste parkimisprobleemide ees. Sain ka kuidagi ja kui ei saanud, maksin Kalevile 50 krooni koha eest nende maja kõnniteel. Ega`s ma seda raha ei kipu välja käima, aga kui trenn algamas ja Mere pst ja BonBoni eest kohta pole, siis ei jää muud üle. Täna ei saanud ka 50 kroonist kohta, maksin Europarklas 64 krooni.

Hakkan vist klubi vahetama, sest see on lihtsalt LIIG!
VÄGA KURB.

Kommentaare ei ole: