neljapäev, juuni 29

Pelgulinna oma Scully

Mul on neljapäeviti kodukontor, ametlikult, lepinguga kinnitatud. Mulle meeldib see päev kohe väga, saan tegeleda kõikide nende tööasjadega, mis vajavad suuremat keskendumist ja kirjatööd. Mitte keegi ei hiili selja taha ja ei palu nuuksuvalt "tegelikult oli seda eilseks vaja". Muidugi saab, saab ka eilseks. Käkitegu :-) Lisaks kõigele sisendavad koduseinad äärmiselt suurt koheusetunnet.

Päev algas hea rütmis ja südapäevast läksid tuurid kõrgeks. Avastasin ühtäkki, et mul on lahti 14 Outlooki kirja sh mõttetuid, lisaks mitu muud dokumenti. Palju neist kohtustasid jälgi ajama, sest on ju suveaeg! Inimesed puhkavad ja probleemide korral tuleb hakata juuretasandil asju lahendama. Mulle meeldib jamadega võidelda, aga täna tekkis lootusetu tunne - no ei saa aru, kuhu või kellele pean e-mailima, helistama. Ma ei olnud omas konditsioonis, hakkasin närviliseks muutuma. Mulle meenus Salatoimikud ja Scully. Olin täna Scully - ajasin jälgi ja otsisin lahendusi. Lõpuks mõned ka leidsin.

Õhtul on asja peale naljakas mõelda.

Kommentaare ei ole: