neljapäev, detsember 6

Seljavalus päkapikk?

Paar päeva tagasi käis päkapikk ja pani sussi sisse kommikarbi.

Kahjuks pole teda pikalt näha olnud :-( Kahtlustan, et päkapikk tõstis selja ära või sai songa...

Loodetavasti paraneneb ta kiiresti, tunnen temast juba puudust:-)


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kahtlane on see, et mul käis sama firma päkapikk... täna õhtul. Ehk ta käis minu juures pärast. Nüüd on vaja teada, kus ta edasi läks...

Gerli ütles ...

äh, no minul ei käi üldse päkapikud ja teil vedivad selja ära:) Ega need kommid pole mu lemmikud ka aga ikkagi.
Sellel, et mina nende sagimistest eemale olen jäänud võib olla kaks põhjust-olen Pätu või see, et mul pole isegi sussi aknal:)

Anneli ütles ...

Ando, päkapikk on jälle liikvel. Urmasel oli kraam sussis, st kõik pole veel kadunud. Ma söön kärmelt kommid ära, äkki ta ennem uusi ei too :)

Gerli, pätu sa kindlasti pole! Sa oled 2007 aastal 2x ööklubis käinud :-))