reede, detsember 7

PÖFFi vaheraport

Pöffihundid silkvad kinost-kinno ja on ära vaadanud järgmised filmid:

Esmaspäev, 3.12
Õudus, mis käib sinuga kaasas (Venemaa). Paras sissejuhatus järgmisele filmile…
Cargo 200 (Venemaa). Nii karm, et ei oskagi kommenteerida :S Võib-olla üks karmimaid filme, mida elus näinud olen.

Teisipäev, 4.12
Must kuld (Suurbritannia)
Pärast filmi uudistasin poes „fair trade” logoga kohvipakki, mis maksab ca 2x rohkem kui orjatööga toodetud kohvi. Valus, aga õiglane. Hille ütles pärast filmi kuldsed sõnad „mine või Aafrikasse mõneks ajaks tööle, häbi on olla valge”.
Antenn (Argentiina). Senini kõige sürrim PÖFFi film:)

Kolmapäev, 5.12
Mu isa, mu jumal (Iisrael). Pärast filmi istusime kohvikus kahekesi teetassi taga ja ei rääkinud pool tundi peaaegu sõnagi…

Neljapäev, 06.12.
Ploy (Tai). Õpetlik film.

Reede, 07.12.
Ilmsikstulek (Poola). Maailm, millega igapäevaselt kokku ei puutu, aga hirmul on sellelegi vaatamata suured silmad.
Totaalne salgamine (Bulgaaria, Itaalia). Oleme jõuetud ja suurte vastu ilma suure vaevata ei saa.
Nädala parim on„Mu isa, mu jumal”.

Mul on siiralt hea meel, et oleme kõikide filmidega täkesse pannud. Arvan, et see on hea saavutus arvestades, et tegemist minu esimese teadliku PÖFFiga.
Laupäev ja pühapäev ootavad meid viis filmi ja PÖFFi lõpetamine Vene Teatris.


Täiendus, 16.12.07

Laupäev, 08.12


Kasutu (Hiina) Film oli natuke veniv ja igav, lahkusime poolepealt.
Negatiivse mõtlemise kunst (Norra)
PÖFF-i lõpuürituse film, hea film!

Pühapäev, 9.12

XXY (Argentiina)
Yella (Saksamaa)

Kommentaare ei ole: