esmaspäev, oktoober 2

TTÜ lõpetamine. Oeh jah.

2002. aasta sügisel astusin TTÜ-sse, minust sain ärikorralduse magistrant. Koolis käimine oli väga kontimööda ja ajugümnastika tuli igati kasuks. Oma punktid korjasin 1,5 aastaga kokku, ühtegi võlga polnud, isegi finantsained sain tehtud.

Nüüd on aasta 2006 sügis ja mul on kool lõpetamata. Magistritöö kava kaitsesin edukalt 2005 aasta detsembris. Kõik läks nagu ülesmäge ja siis tuli jälle umbes sada väljamõeldud põhjust, miks ma ei kevadel ei lõpetanud.

Minu pseudoprobleemid läbi aegade:
  • pikka aega ei suutnud defineerida oma lõputöö teemat ja sisu;

  • ma ei ole veel magistritöö kirjutamiseks valmis, selline rumala inimese tunne peal;

  • töö(narkomaania) kõrvalt ei leia aega;

  • jaanuar 2006 ametikoha vahetus, niigi pinge ja tööandjal suured ootused-lootused;

  • kolm kuud olin paralleelselt kahel ametikohal, koolitöö oleks olnud liig;

  • ei raatsi loobuda suhtlemisest sõpradega, trennidest, muudest hobidest, ööklubitrettidest;

  • Urmas saab niigi vähe mu tähelepanu, nüüd veel koolitöö kirjutamine;

  • ei taha loobuda vabadest nädalavahetustest;

  • issand, kus seda kasutatud kirjandust veel leiab;

  • appi, ma pean sukelduma mingitesse elektroonilistesse andmebaasidesse ja otsima teadusartikleid;

  • jne

Täna sain teada, et mu punktid aeguvad 2009 aasta kevad. Ma loodan, et sellest ei saa minu järjekordne komistuskivi ja põhjus, miks lõpetamist edasi lükata. See koolikirves ripub mu peal nii päeval kui öösel. Krt, kas siis ei saa tehtud… Põrr…Võtab kohe ropendama…Vot nii nõrk mutt olengi…

Kommentaare ei ole: