kolmapäev, oktoober 25

6 päeva minu elust

Mõned kirkamad tegemised ajaperioodil reede kuni kolmepäev. Meenutamine treenib vist aju kah.

Ma loodan, et Kaja ei pahanda, et meie jutkesed on väljanägemiselt sarnased. Mulle on alati ülevaatlikkus meeldinud. Mainin veel, et väljanägemine, sest Kaja on oma väljendusoskuselt minust ümbes valgusaasta kaugusel ees :-)

Reede: Olin EMTs umbes kuu jooksul üles otsinud kunstiajaloost huvitatud kolleegid ja organiseerisin meile Kumus 3 osast koosneva loengusarja. 1. loeng-ekskursioon toimus reedel. Meid tuli kokku 19 inimest, toredalt suur seltskond. Giid oli tasemel ja rääkis põnevalt. Pikemalt peatusime Johann Köhleri maalide juures ja ta avas maalide telgitaguseid. Ise ju nii rumal, ei oska pilte vaadata ja detailidele tähelepanu pöörata. Köhleri pildid on minu silmis tohutult tundelised.

Õhtul-öösel Hed Kandi tervituspidu Stereos ja Prives. Jees oli! Ma armastan oma sõpru, niuks.

Laupäeval: põrutasime Viljandisse Urmase ema-isa-venna-venna pruudi koju. Kokkasin südamest ja peaaegu terve pere oli suure ümmarguse laua taga söömas. Kui mina kunagi suureks kasvan, lapsed sünnivad ja suureks kasvavad, hakkame ka suure ümmarguse laua taga koos pidurooga sööma :-)

Pühapäeva: Kiirustasime Viljandist Tallinnasse, sest me mul oli hirmus suur soov jõuda Kumusse Leonhard Lapini loengusse. Hr Lapin tegi muuhulgas selgeks, et ärge alati otsige vastust küsimusele „mida see kunstnik on tahtnud öelda või mida kujutab“. Pilt on vaataja silmades. Vot sulle avangardiste.
Lapinit kuulaks veel ja veel. Mind ei heiduta karvavõrdki Lapini nimega esimesena pähe tulev sünonüüm „lollidemaa majad“. Loeng lõppenud, läksime Urmasega neid mainitud Köhleri pilte uurima ja uusi nüansse leidma.

Esmaspäev: Hirmus tegus, kiire (= meeldiv) tööpäev. Pärast tööd läksin kohe trenni ja mul oli loomajõud. Pärast vibutusi ja jalatõsteid oli endiselt nii palju energiat, et pakkusin sõpradele abi puude lõhkumisel. Puid lõhkuda ei saanud, kahjuks elavad kõik keskküttega korteris või majas.

Teisipäev: Käisin Von Krahlis heliloojate autoriõhtul. Sel korral oli külaliseks Age Hirv. Sain taaskord kinnitust sellele, et nüüdismuusika ei ole minu kõrvade jaoks. Seal istudes meenusid Urmase kuulatud Klassikaraadio saated, kui mängitakse minu jaoks arusaamatut muusikat. Ja siis me kraakleme (loe: filosofeerime) teemal Klassikaraadio vs U-POP :-)

Kolmapäev, täna: Mitte eriti meeldiv tööpäev. Rapsisin sinna ja tänna, aga suurt ära tehtud ei saanud. Kolmapäev on ju trennipäev, nii ka täna. Tundsin, et ma olen vist üleöö tugevamaks saanud, järgmisel korral lähen oma vibutustega raskemale levelile üle :-) Muidu hakkan end juba loodriks pidama.

Kommentaare ei ole: