pühapäev, august 13

Tervitused Miškalt



Nädalavahetusel kinnitasin kanna Varemurrus. Trallisime Action Groupi poolt korraldatud suvepäevadel, teemaks 1980 olümpiamängud Moskvas. Hästi lahe oli! Paljud olid vaeva näinud, ajastu riided, jalanõud ja aksessuaarid välja otsinud. Ma nii tubli polnud, olin puhkusel ja lihtsalt unustasin. See-eest olin asjapulk kõikvõimalikes mängudes ja müttasin ringi. Laupäev tipnes videodisko ja Länikuga. Mul on täna päris raske olemine, igas mõttes... Eriti annavad tunda kaelalihased, sest Europe, Metallica jms videod nõudsid oma osa :) Ma tavaolukorras suures koguses retro mussi ei kannata, aga videodiskona ruulis asi täiega. Ma ei mäleta kuna ma viimati stiilis Sandra, Jason Donovani videoid nägin. Kuna asi oli põnev ja tantsida mulle väga meeldib, siis sai ka sellevääriliselt rokitud. Gerli, Sa oled endiselt parim tantsupartner! :-)

Action Groupi poisid on tasemel. Mehed on ülihea huumorisoonega, kui nali tuli, siis hindele 5+, nagu ikka.

1 kommentaar:

Gerli ütles ...

Ütleme nii, et narist alla kukkumine ja põrandale maandumine, sest jalad lihtsalt ei kanna (tüüpiline olukord peale tantsuööd sinuga) on mulle ühe kena sinika jalale tekitanud:-) Ja daa...mu ketsi tallad on ühtlaselt kulunud. Njaa, huvitav kellelt me seekord tantsukingade eest raha sisse hakkame kasseerima:-))