teisipäev, juuni 10

Back to basic, tere taas aeroobika


Kes veel ei tea, siis kohe saab teada :) Hakkasin vastu suve tubliks ja käin regulaarselt trennis. Sellises kus saab higinire jooksma, liikmelisus hoiab distsipliini ja kaaslaseks minu tore uus kolleeg. Valisin My Fitnessi. Alguses tundus natuke kentsakas läbi Viru Keskuse trenni minna, aga olen sellega nüüdseks harjunud. Minnes tavaliselt jooksen oma suure kotiga inimesed pikali, sest kogu aeg kipun hiljaks jääma. Lahkudes loivan, sest ramm on otsas. Tõesti-tõesti, aeroobsete treeningute kvaliteet on vinge, treenerid on väga tasemel ja ruumid on puhtad ning värsked. Tuletan endale aeg-ajalt meelde, et olin pikka aega Flexeriga seotud (see oli siis enne lammutamist). See maja oli ikka paras peldik, bardoon. Käisin seal vaid oma shapingu ja asukoha pärast. Pärast lammutamist kolisin üle Kalev SPAsse, kus oli enams-vähems, aga natuke oli ikka agasid õhus. Mulle ei istunud see ujula kontingent. Arvatavasti on nende käsi mängus ka minu duššiasjade ja kella varguses. Minu ilus kell, auu :( Aga kes vana asja meelde tuletab, see rikub oma tuju.

Tagasi MYF juurde. Egas muud ei olegi, soovitan soojalt ka teistele!
Mina, kes ma olen taas aeroobikat enda jaoks avastamas, käin rõõmuga erinevate stiilides, sest kunagi polnud selliseid "imetrenne" olemaski. See kõik kokku on väga mõnus!

Kui ilmad lähevad veel mõnusamaks, siis panen rallikäigu ka rullikatele ja rattale sisse. Ma olen ilma suhtes väga vinguviiul, tahan sooja, tuulevaikust ja sumedat suveõhtut või kirgast hommikut.

Pildi tirisin netist ja need kummist mättad on bosu treeningu lahutamatu osa. Mul on juba põhisammud selged, peaaegu :)

2 kommentaari:

Oliver ütles ...

Autoga minnes on myFitness samuti soodsalt kirves. Paar korda mis ma seal alguses proovitrennis käisin, suutsin iga kord 80-90 krooni parkimismajja maksta. A koht ise on muidu väga super. Ilus, puhas, valge.

Anneli ütles ...

Njaa, see parkimisteema toob hallid karvad pähe (sh Roosikrantsis asuv keeltekool)... Eranditult kõigest muust, pole mul MYF senini probleemi olnud. Töötan Raadiomajas ja jalutan trenni. Kui lähen hiljem, saan juba tasuta parkida. Aga kui ma Raadiomajas ei pesitseks, siis oleks MFY väga küsitav.