kolmapäev, november 29

Bushi visiit

Eile helistasin Urmase 80. aastasele vanaemale, kes veedab oma väärikat vanaduspõlve Viljandis. Muuhulgas avaldas ta suurt rõõmu USA presidendi visiidi üle. Ma ei mäleta täpselt sõnastust, aga see kõlas umbes nii : „mõtle kui tore, et nii suure riigi president tuli meile külla. Eesti on ju nii väike könn Ameerika kõrval... No küll on ikka tore!”

Olen vanaemaga samal arvamusel ja jagasin temaga oma rõõmu. Bushi käik Eestisse läks minulegi väga korda. Eile hommikul tööle sõites ei jõudnud ära imestada, kus on inimesed ja autod?! Minu meeleolu oli igatahes ülev, oleks tahtnud politseinikele lehvitada. Seda ma siiski ei teinud, äkki oleks arvatud, et olen terrorist ja hakkan midagi korda saatma. Hommikul kolisin koheselt oma läpakaga nõupidamisruumi, sain ETV vahendusel toimuvast ülevaate.

Peaks minema tänaseid ajalehti lugema :-)

Kommentaare ei ole: