laupäev, september 16

Muusikast, sel korral venekeelsest muusikast

Ära iial ütle iial. Venekeelsest muusikast käib jutt. Olin nii endale kui sõpradele kunagi vandunud, et mulle vene muss ei meeldi ja mina seda vabatahtlikult kuulama ei hakka. Söön oma sõnad kõik ära, sest esimene sinasõprus sai tehtud juba suvel. Sel nädalala ostsin kaks 5Nizza plaati, mida olen korduvalt kuulanud ja teen seda edaspidigi. Hea kraam.

Täna käisin Estonia kontserdisaalis Gruusia lauljanna Nani Bregvadze kontserdil, kaasa tegid ka tema tütar ja tütretütar. Ühesõnaga kolm põlve. Vene ja gruusia romansse kuulates ei tulnud kordagi pähe poole ürituse pealt lahkuda, seega jäin rahule. Omamoodi uus kogemus. Ja lisaks kõigele, ma pole ühe korraga kunagi nii palju sädelevaid kostüüme ja lakiga ülespandud soenguid näinud :-)

Kommentaare ei ole: