kolmapäev, märts 22

Kolmas nädalavahetus Kuutsemäel

Reedel võtsin sõbrad auto peale ja põrutasime Otepääle. Pikk sõit Otepääle ei tundunudki nii pikk, autos oli tore kamp sõpru- Gerli, Marke ja Siim. Pärast paari vahepeatust jõudsime talvepealinna. Õhtu möödus vaikselt, õigemini jutukalt. Peamiselt oli jutuks „kapist väljatulemine”. Ja seda mõistet viljelesime mitme nurga alt. Oeh vaene Siim ei saanud eriti palju sõnaõigust, sest 3 naist istusid ümber laua ja rääkisid läbisegamini :-) Öösel liitus meiega ka Anne. Enne uinumist oli meil toas mõnus jutuvadin , naersime just nagu kunagi pioneerilaagris.

Hommikul tegin silmad lahti kella 6.45 paiku. Juba peaaegu arvasin, et ma olen hulluks läinud. Ah, eks see oli mäele saamise ärevusest. Paari tunni pärast ehmatasin uuesti üle kolksu peale. Nari 2.korrusel magava Marke telefon kukkus Gerlile pähe. Gerlil ei olnud lõbus, meil oli :-)

Pärast hommikusööki läksime Anne ja Siimuga Kuutsekale. Päike siras, rahvast oli vähe- super hea oli. Minu uus lumelaud oli nagu inglike. Uskumatult suur vahe võrreldes vanaga. Olen uue Optioni lauaga ülirahul- kiire, kergesti juhitav ja nii minu oma. Ilus kah, pealekauba. Kuutseka nõlvasid kulutasime u kella 17-18. Paari tunni pärast kohtusime Oti pubis Reimo ja Paavoga. Ja kamp oligi koos ja lõbus õhtu võis alata. Mõnus söök Otis ja seejärel lõbus sumisemine kodumajutuses. Meil oli palju komplikatsioone meie majutuskohaga, aga see ei kannata kirjapanemist. Läksime Helpi, kus toimus lumelaua eesti meistrikate afterparty. Väga lõbus oli. Annega läksime ka Comebacki, iik, mulle see koht ei istu. Jalutasime kahekesi läbi Otepää majutuskohta, ilus öö oli, sadas laia lund.

Pühapäeval tegime kiire asjade pakkumise ja läksime Kuutsekale. Jõudsime pärale ennem kella 10, mõnusalt vähe rahvast oli mäel. Mu uus laud oli endiselt ülihea lippamisega. Ilm vaheldus päeva jooksul sama palju nagu Inglismaal- päiksepaiste, tuuletorm, lumetorm. Õhtul oli ka veel kõik ilus kuni selle hetkeni, kui üks jobu mulle mäel tagant sisse põrutas. Panin korraliku matsu vastu maad. Pea ja sabakont said väga haiget. Thanx god, mul oli kiiver peas. Saba ei lasknud korralikult istuda, väga valus oli. Paavo aitas mind välja ja sõitis ise Tallinnasse. Tallinn-Tartu mnt oli 5 avariid ja kohutav lumetorm. Hea, et ise terve nahaga pääsesime (

Mõned pildid nädalavahetusest.

Kommentaare ei ole: