teisipäev, detsember 30

Kadunud asjade võimalik leiukoht

Pärast mitmeid otsinguid oli kustumas viimanegi lootuskiir leida üles kosmeetikakott, mis kadus ära umbes poolteist kuud tagasi. Ostsin vahepeal vaid ühe väga olulise asja ja sellega piirdusin, lootus pidi viimasena surema. Praktiline inimene nagu ma olen, sain sünnaks kinkekaarte, mis oleks mu maandumist kosmeetikapoes pehmendanud. Eile võtsin vastu otsuse kui ma seda selle nädala lõpuks üles ei leia, lähen shoppama (oh õudust, igas mõttes!)

Aga mis siis juhtus täna! Ma leidsin selle üles! See oli sokikotis kõikide mu spordisokkide all peidus! Miks ta seal oli, täpselt ei tea. Aga eks ma selle mõnel unesegasel hommikul mingil põhjusel sinna poetasin... Inimesed, kui teil midagi kadunud, minge sokikotti koristama ehk leiate ka midagi üles :) Siiras õnn oli minuga!

Kommentaare ei ole: