teisipäev, september 4

Esimene keelekoolipäev

Läksin üle mitme aasta taas keeltekooli, ikka inglise keele kursustele. Haritud ja intelligentsed inimesed ajavad kindlasti silmad punni- ahh?! Aga mina seda kõike pole, aga on soov saada ;-)
Mul on eesmärk tõsta oma keeletaset ja ma suhtun sellesse pühendumuse ja tõsidusega. Sellel on kolm põhjust – esiteks inglise keele oskus nigelal tasemel on mu suurim kompleks, teiseks olen tööjõuturul ilma inglise keeleta nobody ja kolmandaks on mu „nõrkuseraamatud“ kõik inglisekeelsed. Minge sirvige KUMU raamatukogu pärleid, nuuks. Ja miks ma sellest siin keskkonnas kuulutan? Äkki on see taas üks pisike killuke ennast motiveerida, ei taha ja ei ole kaa nõrk :-)

Koolist ka. Esimene mulje on positiivne! Lektor on british ja olen väga rahul. Kui ta suu lahti tegi, meenus kohe Brighton. Veetsin 2004 augustikuu kenas linnakeses ja õppisin keelt. Ma võin vabalt diskuteerida teemal, kas osta auto või minna kuuks Inglismaale elama ja õppima, eelistan igakell viimast!

Kunagi ehk jätkan sel minu jaoks igavikulisel teemal…

Kommentaare ei ole: