pühapäev, juuni 17

Neli päeva Saaremaal

Selle suve esimene puhkusepoisike on selleks korraks läbi.

GO Spa jättis sümpaatse mulje- hoolitused, teenindus ja sealne restorani toiduvalik. Kiidan teenindavat personali, sest kõik olid kidakeelsed ja lasid mul hoolitusi nautida. Oi mulle ei meeldi jutupaunikud. Olen maksnud ja tahan vaikust, lisaks kõigele heale. Spa naljakas vaheseik oli vaid see, et suutsin hilisõhtul põrandalampi süüdates kärsatada läbi terve toa lambimajanduse. Seega võtsime kella 23 paiku oma kompsud ja kolistasime teise tuppa. Turvamees kehitas vaid õlgu, õnneks ei käskinud Urmasel korke parandada :)
Järgmise päeva lõunast kolisime Kuressaarest eemale, mändide alla. Saaremaa Hotelli Mändjalas julgen soovitada kõigile, kes tahavad linnamelust eemale. Ideaalne paik puhkamiseks- männid lõhnavad, meri kohiseb ja vaikus. Rand oli peaaegu inimtühi. Lisaks saab end poputada erinevate hoolitustega ja järeleproovitu ei jäänud alla GO Spas pakutule. Tegime hotelli peremehega väikse tiiru thalasso sauna kompleksis. Kui seltskonnaga minna, tasub kindlasti proovimist. Meie jätsime vahele, sest nahk oli päikesest kuum ja kahepeale oli seda kõike päris palju (sh tasu).

Reedel keerasime auto mandri poole, enne veel jõudsime uudistada üle mitme aasta Kuressaare linnust ja selle ümbrust. Lähen tagasi, sest kõike seda on üheks korraks liiga palju. Tahaksin kõike uurida-puurida, mille tulemuseks on väsimus ja tüdimus. Seega ei pea korraga kõike pakutavat ahnitsema.