kolmapäev, juuni 27

Üht koma teist

Reede, 22062007
Päev pärast lõpetamist sõitsin Gerliga Pärnusse. Võtsin rannas pilvevanni ja olin lugemise kõrvale sunnitud kuulma soome keelt. Uskumatu, kui palju ülelahe suvitajaid on lahti lastud! Õhtul üritusturundaja Gerli tegi Sunsetis tööd ja mina jõlkusin järel, me oleme vahetanud kohad. Eksisteerib ainult üks vahe - ma ei unista saada üritusturundajaks, see etapp on minu elus läbi. Nautisin niisama olemist, head muusikat ja üksikuid toredaid inimesi, kes mulle seltsi pakkusid.

Laupäev
Hommikul ei suutnud aktsepteerida teadmist, et on jaanipäev. Väga pika virina peale ajasime end üles ja põrutasime otse Võsule. Mulle ei meeldi see püha, tegelikult mulle pole kunagi eriti pühad meeldinud. Käisin ja jorisesin, et täna on ju tegelikult laupäev ja lihtsalt on tore sõpradega koos olla.

Meie.Ilu.
Suviladisko.

Pühapäev
Talgud. Koristasime ja müttasime. Ma tahaks endale päris oma suvilat, kus saaks aias rohida ja melissi maha istutada :) Seniks kuni pole, käin Võsul.

Ja veel

Väga palju head muusikat ja sellega seonduvat emotsiooni.
Inimesed.

Kommentaare ei ole: