kolmapäev, detsember 20

Inimmassid ja ostuhullus

Täna sattusin tööasjus kesklinna, kell oli umbes 13. Ainus parkimisvõimalus oli Viru Keskuses. Pühataevas, mis rahvavoolud olid liikvel, oli ju keskpäev!?!?! Kõik tormasid kingikotid lehvimas või vähemalt ärevus hinges ja süda põues põksumas. Võimalik, et nad kõik lootsid lõunapausi ajal kingid ära osta ja tööle märkamatult tagasi imbuda. See lühike aeg (liikusin läbi Viru Keskuse õige ukseava juurde) tõi külma higi laubale. Ilma naljata, mul tuli foobia peale. Ma ei mäleta, kuna mul oli kabuhirm masside ees. Huvitav, kas see on normaalne või ma kuidagi alateadlikult võimendan kogu seda meeletut jõulutralli.

Muuseas mainin, et ma ei ole käinud alates selle aasta kevadest niisama shoppamas (va raamatu- ja plaadipoed) ja minu tarbimisvastasus on üha süvenev.

Kommentaare ei ole: