pühapäev, november 25

Most wanted- politseinikust vabatahtlik

Vajan abi, konstantselt, sest iga nädal juhtub midagi uut ja halba...

Kust leida inimene, kes konsulteeriks ja aitaks infoga. Kindlasti ei suuda ükski õigusorgani inimene olla pädev kõiges, aga ta võiks osata soovitada kelle poole pöörduda.

Üks väga paljudest jamadest:

Fotoaparaat liikus kodanikult A (ostutšekiga omanik) kodaniku B kätte. Kodanik B on suli. Nüüd, „ametlikult” selle fakti ilmnemisel on teada, et kodanik B on fotoka viinud pandimajja. Loomulikult ei ole kodanikul B kavatsustki see välja osta.

Kas ainus väljapääs on teha politseisse avaldus, et fotokas on omaniku teadmata pandimajja viidud ja seda saab käsitleda kui vargust?

Hakkan nüüd abi otsima. Helistan oma pädevatele sõpradele, et nõu saada, mis mul üle jääb…. Kuidagi ei taha neid tülitada stiilis: Tsau! Mina siin. Kuule, mul on üks mure, äkki saad mind konsulteerida… Olen selliseid kõnesid sel aastal teinud vist kümmekond. Teen edaspidigi, aga kõige enam sooviksin leida vabatahtliku, kes on nõus minu ja Urmasega paati astuma, et kaitsta kaitsetuid.

Äkki on Sinu sõprusringkonnas kedagi, kes tahaks abistada inimesi, kes ei saa enda aitamisega hakkama. Kui on, siis anna teada annelivask@gmail.com


Aitäh!


Hakkan(me) peagi oma tegemistest kirjutama siin, sest äkki saan(me) kedagi oma kogemusega aidata…

Kommentaare ei ole: