kolmapäev, mai 23

Elu kogub tuure


Tegemiste virr-varr. Naudin kõike ja kõiki enda ümber, isegi tööd.
Kaks emotsiooni eilsest...

Uuskasutuskeskuse avamine.
Mida päev edasi, seda enam see teema korda läheb. Mul on palju mõtteid ja ideid. Las ma veel natuke küpsen omas mahlas...

Rahvusooper Estonia hooaja lõpetamine, mis päädis lasteetendusega „Muusikateatri etenduse sünd“. Istusin saalis koos 1. kuni 4. klassi mudilastega ja olin nii rahulolev kui üldse olla saab. Teatri teised kontaktisikud olid oma lapsed kaasa võtnud, mul polnud kedagi kaasa võtta. Läksin siis üksi :-)

Sügisel sebin omadele erietenduse, sest sellest peavad mu kolleegide lapsed osa saama!

Ja täna?
Üle saja aasta trenni.
Hilisõhtul otsin üles ühe Poska tänava maja, mis pidi olema Kadrioru Kau-ni-tar! Lähen vaatan (ja värisen)!

Elu on lill.

Kommentaare ei ole: