esmaspäev, aprill 9

Elumärk

Sõbrad,

ma pole uhkeks läinud ega teid unustanud. Lihtsalt olen minetanud kogu oma inimlikkuse ja raiun lõputööd kirjutada.

Vahekokkuvõte:


  • 2o lehekülge (suhteliselt) puhast materjali;
  • 23 lehekülge natuke vähem puhast materjali;
  • 8 lehekülge päris musta materjali;
  • 30 kasutatud kirjanduse allikat.
Alates detsembrist pühendanud kirjutamisele ca 127 tundi sh detsembris ca 38 tundi, mis teeb kokku u 16 tööpäeva .
Juhendaja on väga pühendunud minu tegemistesse ja usub minusse rohkem kui mina ise.

Aamen.

2 kommentaari:

Gerli ütles ...

Ma hindan teie pere excelitabeli laia kasutusala ja exceliga sooje suhteid. Võimas relv pole midagi öelda ja arvutab kripsti-krapsti kõik ilusti kokku aga, mul ikka endiselt oma kana kitkuda:)

Unknown ütles ...

Palun saada mulle fax :-) Kasuta ära, ma olen praegu sõiduvees!