neljapäev, november 2

P!nk peopesal

Käisin ise kaemas ja kuulmas kameeleonnaist Pinki. Enne kontserdi algust kõndisin sportlikust huvist saalis ringi ja kaardistasin publikut. Esmapilgul sain 3 erinevat sihtgruppi: tiinekad; meelelahutusäris tegutsevad inimesed (sh Dj-d, promootorid, managerid jne) ja muiduhuvilised. Mina kuulusin sinna viimasesse gruppi. Läksin kontserdile, et lihtsalt näha ja kuulda, kellega tegu. Tundsin ka väikest moraalset kohustust, olin väga kaudselt Pinki eelpromotsiooniga seotud.

Njaa, Pinki häälematerjal on ikka väga võimas. Ja mitte ainult hääl ei olnud muljetavaldav! Ma ikka hoidsin hinge kinni kui ta lae all õhulende tegi. 10 points! Mis siin salata, ta näeb ka kuratlikult hea välja.

Olen Saku SH väga paljudel üritusel käinud ja sellist hullu kisa nagu suutsid noored tüdrukud teha, ei kohta just igal kontserdil ( Kokkuvõttes olen rahul, et end kohale vedasin. Sellist elamust küll ei saanud, et õhtul voodis poleks und saanud. Ütleme nii, et mul on veel värskelt meeles Madonna kontsert (

Kommentaare ei ole: